Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012

Επίλογος





Ν μ θυμόσαστε — επε. Χιλιάδες χιλιόμετρα περπάτησα
χωρ
ς ψωμί, χωρίς νερό, πάνω σ πέτρες κι γκάθια,
γι
ν σς φέρω ψωμ κα νερ κα τριαντάφυλλα.

Τ
ν μορφι
Ποτές μου δ
ν τν πρόδωσα. λο τ βιός μου τ μοίρασα δίκαια.
Μερτικ
γ δν κράτησα. Πάμπτωχος. Μ᾿ να κρινάκι το γρο
τ
ς πι γριες νύχτες μας φώτισα. Ν μ θυμστε.

Κα
συγχωρτε μου ατ τν τελευταα μου θλίψη:
Θ
θελα
κόμη μι φορ μ τ λεπτ δρεπανάκι το φεγγαριο ν θερίσω
να ριμο στάχυ. Ν σταθ στ κατώφλι, ν κοιτάω,
κα
ν μασ σπυρ σπυρ τ στάρι μ τ μπροστινά μου δόντια
θαυμάζοντας κι ε
λογώντας τοτον τν κόσμο πο φήνω,
θαυμάζοντας κι
κενον πο νεβαίνει τ λόφο στ πάγχρυσο λιόγερμα. Δέστε:
Στ
ριστερ μανίκι του χει να πορφυρ τετράγωνο μπάλωμα. Ατ
δ
ν διακρίνεται πολ καθαρά. Κι θελα ατ προπάντων ν σς δείξω.
Κι
σως γι᾿ ατ προπάντων θ᾿ ξιζε ν μ θυμστε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου