Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2012

"κοριτσάκι μου .." Ν.Καββαδίας



Πρ
ς τ τέλος τς ζως του
 Νίκος Καββαδίας ρωτεύτηκε μία κοπέλα, τ Θεαν Σουν
Πρόκειται γι να π τ ρωτικ γράμματα τ ποα στειλε  ποιητς στν κοπέλα.....



Κοριτσάκι μου, Θαλασσωμένο πόψε τ Αγαο. 
Τ διο κι γώ. 
Χθς δν πρόλαβα ν καθίσω στ τραπέζι κι να τηλέφωνο ... μ κατέβασε στ λιμάνι. Στς φτ πο σαλπάραμε, δν μποροσα ν περπατήσω π τν κούραση.
 παρηγοριά μου ταν  «ρα» σου. 
 λύπη μου τι δν κυβέρνησα οτε στιγμ τ καταπληκτικ Θαλασσιν σκαρί, τ κορμί σου. π δείλια κα τζαμοσύνη σήκωσα τ κόκκινο σινιάλο τς κυβερνησίας. 
Εδα χθές, πολλς φορς τν κοπέλα τς πλώρης: Τ λυσίκομη φιγούρα ν σκοτεινιάζει, ν θέλει ν κλάψει. Σ νά χε πιστέψει γι πρώτη φορ τι πέθανε,  Μεγαλέξανδρος, μως τ καρχηδόνιο πίχρισμά του μενε τ διο λαμπρό. Μ τ ατοκρατορικ κάλυμμά του. Κόκκινο της Πομπηίας Rosso romano, πορφυρ τς Δαμασκός.
Βελοδο πο σκεπάζει ερ δισκοπότηρο. στρακο κεάνιο λμυρό. Κρασ βαθυκόκκινο πο δίνει δόξα στ κρύσταλλο.
Πληγ π κοπίδι κινέζικο. 
στραπή. Βυσσιν λιοβασίλεμα. Λαμπάδα τς πίστης μου. 
νοιχτ σημάδι το ρωτά μου 
νειρο κα τροφ τς παραφροσύνης μου

Σ γκαλιάζω.

ΚΟΛΙΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου